TT-Line Peter Pan

Jag var på min första praktik idag;) FETT AWSUME:D Vi var på M/S Peter Pan i Trelleborg. Vi gick mest runt på bryggan och kollade och fick veta olika maskiner och vad de var till lix:P Sen fick vi kolla på en livbåt och gå in i den och känna på hur det kändes att sitta i en och hur den såg ut inuti:P

Tidigare under dagen.

Träffade Elin, Denice, Timmy och Tomas under dagen. Stack hem emellan vid 1 tiden och duschade och åt frukost. Stack ut igen och vi satt på övre för jag skulle möta upp Niklas och senare Agnes:). Och faktiskt, guuud vad jag saknat att umgås med mina nära och kära. Det har varit så härligt att ha fått umgås med dem ganska mycket idag och fått skratta en massa:) Tack så jättemycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0