150910

Idag har jag och Dennis sex underbara månader<3 Dock kommer jag inte träffa honom idag, visst jag ska till Trelleborg men jag ska bara hämta och lämna lite saker och sen duscha lite. Han ska til körskolan så vi hinner inte träffa varandra. Men jag ska vara hos honom hela helgen:)

Just nu har jag rast till halv ett så jag sitter i biblioteket och bara chillar lite:)

Jag gick och grubblade på en sak igår... De e ju inte direkt en sak men iaf. Jag tänkte på vad jag absolut vill göra innan jag dör...

* Besöka Disney World i Orlando, Florida. Jag älskar Disney och hade blivit själaglad att få nån gg besöka det största Disney landet i hela världen:)

* Få träffa Johnny Depp. Han är min stora idol.. Älskar hans filmer spec POTC. De e en riktigt önskedröm att få träffa honom. Dessutom e han riktigt snygg(A)XD

* Få jobba på en av caribbean cruisers:) (lyxkryssarna runt carribbean)

Kan just nu inte komma på mer men får jag upp nån tanke jag vill göra innan jag dör så kommer det in här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0