090910

Nu har mormor åkt till Kastrup, hon lämnar landet vid 13. Saknar henne redan. Jag följde med till Malmö c och vinkade av henne. När jag gick därifrån var jag nära på att gråta och när jag satt på bussen hem skrev mormor att hon saknade oss (mig och Jonny) och då föll tårarna. Men jag vill att hon ska åka, nu kan hon få 2 veckor att kunna rå om sig själv:)<33
Jag älskar dig mormor, du är mitt allt<3

Just nu sitter jag vid datan och klockan e 09.17 och jag har min skäl inget att göra... Dock har jag ett möte kl 5 i eftermiddag och sen därefter åker jag till morfar i Malmö i 2 veckor medan mormor e i USA. Det känns så ensamt just nu. Har lägenheten för mig själv. Funderar dock på att träna litt och sen duscha och kolla film men det är så långtråkigt. Vill egentligen ut och träffa och umgår med någon men alla e i skolan och jag vill träffa Dennis innan jag åker men jag hinner nog inte för skolkortet spärras kl 20.00 så jag kan inte åka därefter jag har inga pengar till att åka in till Malmö och morfar kommer inte och hämtar mig.

Jaja vi ses väl, finns på mobilen om ni vill nått<3
Pusshej<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0