080910

Har inte varit inne och skrivit på ett tagb för jag har haft så mycket att gör nu förtiden... springer på en massa möten och så vilket gör att jag inte hinner sticka in snabbt på datan och skriva och jag har inte min blogg i mobilen. Menmen nu e jag ledig två dagar från skolan så nu kan jag skriva litt:)

Sov hos pojkvännen inatt så jag sov vidare hemma hos honom när han stack till skolan. Vaknade vid kvart i 12, gick upp, klädde på mig och gick ner till köket för att äta lite frukost och träffade på Tina (Dennis mamma) och vi snckade lite. När jag var klar gíck jag upp och packade ihop mina saker och begedde mig ner till banken för att sätta in pengar för att kunna betala en konsertbiljett.

Sen stack man hem och lekte litt ego och tog en ny profilbild på facebook.

Och nu när jag ska beställa biljett så fungarer det inte-.- jävla helvetes mög.. Någon som kan hjälpa mig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0