040910

Har sovit hos pojkvännen inatt<3
Igår var en riktigt Awesume kväll:) Hade taco hemma hos mig och bjöd hem Elin, Tomas och Dennis. Det var riktigt kul:) Tackar alla för att ni ville komma.

Egentligen skulle jag med till ett dragrace i Malmö idag men hade inga pengar till bussen:( Och för att jag skulle med för att det även var gratis inträde men då missade jag denna chansen:( Jag som länge velat följa med till ett dragrace eller streetrace menmen jag får klarar mig.

Just nu sitter jag vid fin bordet i mitt "rum" och träkar som fan. Har tränat litta precis:P så man skakar nu så himla härligt:) Jag tror mormor håller på med maten just nu:P Börjar faktiskt bli litt hungrig. Det skulle bli spagetthi men köttfärssås:) MumsMums.

MVH Jessica

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack så mkt :D

2010-09-05 @ 20:35:35
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0