MIKAELI!!!

Mikaelis sista dag:P (kommer dock tebax närst år:P) idag gick man ner ganska tidigt:P Redan vid 3 tiden sen gick vi till ca 5 tiden. Därefter åkte vi till Höllviken och åt middag sen när vi kom tebax till Trelleborg gick jag, mormor och Jonny ner till marknade igen innan alla hade packat ihop alla sakerna. Jag köpte 3 leggings och ett par benvärmare. Jag fick ett linne av mormor som där stod "Söt men livsfarlig". Vi fortsatte att gå litt till. På kvällen när vi kom till karusellerna kom Amanda (gammal klasskamrat) och haffade mig och bjöd mig till en karuselltur i klon:P Fett kul. Sen kom mamma och Therese fram. Mormor och Jonny kom litt senare. Sen åkte jag karusellen:P Jag ville åka en gg till och fick med mamma upp i den. Vi gick till stället där man fiskar upp nallar med klor. Andreas min killkompis smsade mig och jag gick för att träffa honom. Var kul att äntligen få träffat honom:) Har ju aldrig träffat honom innan och så. Fick sen gå tillbaka till mormor och vi gick till torget och sen hemåt och nu sitter jag här och skriver. Ska nog lägga mig när som. E trött.

Pussgonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0