:D

Skolan gick bra idag:) Fick en pärm med en MASSA papper som vi kommer läsa på inför säkerhetskursen. Dags att ta i med hårdhandskarna och börja plugga för att uppnå bästa resultat i skolan(Y). Vi pratade väldigt mycket om olika livbåtar på fartygen. Väldigt intressant.

Kom hem till Trelleborg vid 2 tiden och stack ner till ungdomsmottagningen och hämtade ett packe kondomerxD

Vid 15.15 stack jag till Lotsen för att möta upp Ann-Marie innan vi skulle sticka till socialen för möte. Mötet gick ganska bra. Lite spänd stämning och tårar blev fällda men jag behöver inte flytta hem mer. Vilket jag är jätteglad över men jag har väldigt svårt att förstå att det verkligen är sant. Jag har så länge sagt att jag aldrig vill flytta hem men ingen har lyssnat på mig. Men nu helt plötsligt har det hänt. Jag behöver inte flytta hem mer:D<3

Gonatt<3
// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0