250810

Första skoldagen och den började dåligt. Tydligen hade jag stängt av min mobil i sömne så jag inte vaknade när klockan ringde. Som tur var kom mormor hem i tid och kunde väcka mig så jag kom en halvtimme försent-.-
Men jag överlevde:) Och jag längtar till den 30 september:) Vi ska ha vår säkerhetskurs då. Vi kommer då få hissas upp i ett sele som hänger i en lina från en helikopter, bada hela eftermiddagen genom att fixa saker med en flotte och klara av överlevnadssaker i vatten:P och en massa annat mer roligt:)

Åkte hem efter lunchen så när man kom till Trelleborg åkte man direkt ut till Elin som var hos sin mormor och morfar. Kändes skönt att få träffat henne igen, har ju inte träffat henne på ett tag så det var kul att träffa henne igen:)<3

Åkte sen hem vid halv 6 för att äta middag och mormor hade en föreläxning med mig anfående psyke.

Så nu sitter man och gråter för man vill inte till mötet imorgon hos soc. Vill inte träffa mamma. Hon har nu fått reda på att jag kommer bli tvångsomhändertagen och placeras hos mormor och aldrig flytta hem igen och jag har inte träffat henne efter det och jag lovar att hon är förbannad vilket skrämmer mig totalt.

Nä ska nog sova nu. Gonatt folket, älskar er<3


Slänger in en nytagen bild på migsjälv<3 Titta och njut om ni ser nått intressant:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0